loading...
صفاسیتی| وب سایت تفریحی و سرگرمی صفاسیتی
reza بازدید : 181 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

براي من يه فرشته بودي اما هيچ وقت منو دوست نداشتي و هميشه با رقيب هاي من پرواز کردي .خدا را شکر تازه فهميدم تو عزرائيلي

 


از اونجا که شتر در خواب بيند پنبه دانه ،گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظيفه خود دونستم بيدارت کنم آخه داشتي بالشو مي خوردي

 


آرامش در زندگي بهترين چيزه
بيا به آرامش فکر کنيم
به زندگي
به عشق
به زيبايي
به بهشت
به جهنم
به درک
به تو چه
به من چه
برو اعصاب ندارم

 

 

خيلي ببخشيد..مثل اينکه موقع بدي مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردي آفتابه رو کجا گذاشتي

 

 

دومی ها...سومی ها...دیپلمه ها...دانشجویان...مهندسان...وکلا...پزشکان...هنرمندان

همتون فدای کسی که الان داره این اس ام اس رو می خونه ...

دوستان شما مثل طلا و جواهر هستند، به دست آوردنشون سخته، ولی نگه داشتنشون سخت تره...

 

 

لطفا در نگهداری من کوشا باشید!

نرو پايين سر کاريه

.

.

.

نرو

.

.

.

نرو

.

.

.

سلام، آفرین که به حرف شيطون گوش نکردی، من اين پايين منتظرت بودم.

مي‌خواستم بگم: مسواک بزن هميشه تا دندونات تميز شه!

 

 

 

دوستان هیچ میدونستید اکثر تصادفات هنگام رانندگی رخ میدهند ؟؟؟ نه خدایی میدونستید ؟؟؟ حالا بدونید !!!
باز بگید به فکرتون نیستم !


 

 

ینی هر موقعی حس میکنم شانس ندارم میام یه چند تا سایت ایرانی باز میکنم
اصن لامصب یه کلیک که میکنم برنده چند تا جایزه مختلف میشم !
اونم چه بسته هایی با چه درصد تخفیفی !!!!! خدا خیرشون بده …


 

 

بچه های دهه 90 هنوز به دنیا نیومده 100 مدل عکس قدی و نیمرخ و بوم و گوشی موبایل و فیسبوک و ایمیل و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه دارن بعد من که به دنیا اومدم تا 5سال بابا ننه م با هم دعوا داشتن که : “تقصیر تو بود” !!!


 

 

دور نمی بینم اون روزی رو که میخوای مای کامپیوترو باز کنی و تا کلیک کنی روش یه صفحه تبلیغم باز کنه !


 

 

امروز بالاخره تکلیف خودمو روشن کردم
لامصب عجب نوری داره ؟!!!


 

 

در حیرتم از شدت علاقه اشیا در حال سقوط به انگشت کوچیک پاهای من !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 599
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,116
  • بازدید ماه : 2,558
  • بازدید سال : 21,243
  • بازدید کلی : 1,290,998
  • کدهای اختصاصی